domingo, 15 de enero de 2017

David Bowie - No Plan - 2017


2 comentarios:

  1. Aquí, no hay música aquí
    Estoy perdido en la corriente de música
    Aquí, ¿no estoy en ningún sitio?
    Sin plan

    A cualquier sitio que vaya
    Es donde, es donde estoy

    Todas las cosas que forman mi vida
    mis deseos,
    mis creencias
    mis estados de ánimo
    Aquí es mi sitio sin plan

    Aquí
    Segunda avenida
    Fuera de vista
    Aquí
    ¿No hay tráfico aquí?
    Sin Plan

    Todas las cosas que forman mi vida
    Mis estados de ánimo
    Mis creencias
    Mis deseos
    Yo solo
    Nada que lamentar
    Este no es el lugar, pero aquí estoy
    No está calmado todavía.

    ResponderEliminar
  2. No Plan is an EP by English musician David Bowie. It was released posthumously in digital form only on 8 January 2017 through Columbia and Sony, coinciding with what would have been Bowie's 70th birthday. The songs "No Plan", "Killing a Little Time" and "When I Met You" first appeared in the Broadway musical Lazarus and were originally recorded during the Blackstar sessions. All songs on the EP had already been released in physical form on the Lazarus: Original Cast Recording CD and LP in October 2016. The release was accompanied by a music video for "No Plan".

    ResponderEliminar